söndag 1 juli 2012

uppdatering

Längesen jag skrev nu, men har bloggtorka eller vad heter det? Ska uppdatera mina dagar lite.
Onsdag åkte de stora tjejerna till Tusenfryd med sin mormor, helt sjukt att det är gratis inträde bara man har coop medmera kort, man sparar ju jättemycket pengar på det eftersom inträdet i normala fall är 349kr. De hade iallafall en jättebra dag, jag jobbade kvällen på hospitalet, rörigt och mycket patienter som vanligt på kvällen. Natten mot torsdag krånglade min mage igen andra gånge denna vecka, så jag behöver nog en kur flagyl (penicillin).

 Jag stannade hemma på torsdagen då jag egentligen skulle ha gjort en dagtur, jag vill inte hålla på och springa 100 gånger på toa när jag jobbar, och så blir jag sliten av att förlora så mycket vätska. Torsdagen bjöd ju förövrigt på sol så när jag kände mig bättre på dagen satt jag ute i solen, Hugo o mamma var här så barnen badade lite, Madde o Lukas kom oxå en sväng.

Senare på kvällen åkte vi till syrran o Markus som passar huset i gördsbyn där vi grillade, flickorna badade (iskallt 15 grader). Gubbarna tog en fisketur.

Fredag jobbade jag 11-19, fick flagyl utskrivet, så bra. Vi hade en helt ok dag, jag o Line, jag hade en på upplärning men han var på akuten i fjol sommar oxå så han kunde en del ändå.

Lördag var vi till stan och handlade, Veronica m familj kom på besök så de fick fajitas, sen kom Tommy,  Madde o Lukas och vi fikade allihopa. Sen bjöd Madde med oss hem på tjälknöl o potatisgratäng. Mmmmm va gött det var, tycker synd om Bjarne som åkte och jobbade och missade detta goda

Lägger upp lite bilder sen, de hamnar ju före detta inlägg så lite bakvänt blir det men det överlever ni nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar