fredag 27 juli 2012

Fredag

Onsdag Torsdag har jag jobbat natt, Torsdag eftermiddag/kväll innan jag började jobba kom syrran och Markus hit, vi åt kräftor och västebottenpaj, det var jättemumma. Och så kul när de kommer på besök. Synd bara att jag skulle iväg och jobba.

Idag fredag sov jag till 12,30, sen for jag och flickorna till Tommy o Madde som fick en flicka i måndags, uh va söt, man kan ju inte få nog.
Köpte en kofta från Kappahls serie newbie, och ett jättemjukt och sött bäddset från hemtex.
 Bjarne stannade hemma för att få sig lite sömn inför sin sista nattjobbshelg innan sin semester.
När vi for hemåt svängde vi inom Kocki för att köpa med oss middag. Gött o slippa tänka på matlagning så här efter nattjobbing, det är nog träligt de andra dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar