måndag 9 juli 2012

Helgen

Fredag o lördag jobbade jag natt.
Lördagen när jag vaknade åkte vi till Norge för köp av blöjor även om sessan slutat med blöjor på dagen så behövs det till natten ett tag till. Köpte även brunost och dricka.
Söndag fick de väcka mig kl 11, vi skulle på lilla Antons dop, så söt och snäll hela tiden i kyrkan, annat var det min lilla huligan, de sista 5 minuterna gick jag ut med henne, hon sprang runt i hela kyrkan då och härjade. När vi fikat klart efter dopet tog vi oss en tur till Dan o Veronica de ville att vi skulle åka ut med deras båt, så vi åkte hem bytte om och packade lite dryck och snacks. Vi åkte ut till Skagern och myste. Sen åkte vi hem till oss och åt räkor och paj. Det var denna helg.
Idag måndag har jag varit ledig, tog en tur till mamma vi hade lite eget hemma-fotspa, fötterna blev lena som barnrumpor


Lite bilder från Skagern











- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar