tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Tog en tur in till stan och hälsade på min syster, vi tog oss ner till stan för en fika och lite ärenden. Köpte trosor till Allis börjar tycka att det är dags nu, har absolut ingen noja angående potträning det kommer när det är dags, så hon får väl tulta runt här i söta trosor så får vi se vart det hamnar, visar henne självklart pottan och talar om att där är rätta stället att göra sina behov.
I eftermiddags kom Elin och Daniel på besök, jag fick snosa lite bebis då deras Ludwig bara är 2 månader. Jag bjöd dom på middag och de hade fika med sig.
Nu ska jag gå och lägga mig, längtar så tills mitt satinlakanset kommer, då blir det nog ännu skönare att lägga sig.



Här är örhängena jag fick, såg förresten att de jag fick av Bjarne hade en betydelse, de hette ju Twosome- är som två förälskade människor som verkligen kompletterar varandra. De är sanna mot sig själva och stärker varandra.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar