söndag 13 maj 2012

30 år

Hej hej, sen i fredags har jag firats av nära och kära.
På fredagen kom min syster och Markus, jag fick en fin blombukett och Efva Attling örhängen, jag bjöd på kinagryta och cheescake till efterrätt.
På lördag kom mamma i Co. Av dom fick jag Efva Attling halsband, pengar och en kruka med blomma att ha ute. Av Veronica med familj fick jag en ny solstol nya rosa kaffemuggar och en rosa ugnsform, istället för blommor fick jag en flaska vin, av svärmor o Kitten fick jag pengar och även vin där i stället för blommor, dom bjöd jag på grillade kycklingspett, grillad majs, pommes, potatissallad, grönsallad och en jättegott mangosalsa som min mamma gjort, dom fick också cheescake med nougat i till efterrätt, hade även lite ost och kex till vinet senare på kvällen. Har ju även fått present av min älskling och flickorna, ett par andra Efva örhängen som jag önskade mig och en jättegod solcreme som luktar utomlands
Lite dåligt med bilder denna helg men ska ta kort på presenterna nån dag så får ni se. Idag då på självaste födelsedagen tog vi en tur till klätten med Veronica och dom, grillade korv och sen blåste vi hem, för ännu en omgång av cheescake, nu blir det soffan för hela slanten.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar