onsdag 2 maj 2012

Onsdag

Hej, på er, bloggade senast i söndags sorry för dålig uppdatering.
Men min vecka har sett ut så här:
Måndag, ledig och Ebba hade bestämt sig för att ta ett hål till i ena örat, hon ville se ut som min syster, och då kom Miranda också på att hon ville ha hål i öronen, hon hade inte det innan, så vi åkte in till stan och gjorde detta trodde att Miranda skulle ångra sig när vi var där men inte då, hon hoppade upp i stolen och tog bägge hålen en blå o en grön pärla. Sen tog Ebba sitt hål, efter detta skulle vi till fam Philipsson, de har ju fått en lillebror till Jesper. Så det blev lite bebismys.
Hem igen eftersom Bjarne skulle jobba, det blev ingen majbrasa för oss i år, jag var för trött efter nattjobbandet under helgen.
Tisdag, jobb 9-17,30 på jourcentralen, lagom med patienter, så det var skönt. När jag kom hem fick Bjarne sova lite innan han skulle iväg på jobb igen, blev ju lite dålig med sömn eftersom jag började jobba så tidigt.
Onsdag, Hade Allis på dagis idag mellan 9-11 eftersom hon behöver få komma och leka även om hon har ledig vecka, för som ni märker så jobbar jag och Bjarne oftast om varandra, så vi får ju inte ha henne där så mycket. Under tiden hon var där tog jag en kaffe hos mamma sen åkte jag till stan för att fixa Mirandas glasögon, som var sneda. Hämtade Allis, hem o laga lunch/matlåda, jag började jobba 13,30.
Nu har jag precis kommit hem och ser att terassen ser renare ut, joda älsklingen har stått på knä och handskurat med såpa, tack för det, nu är det bara oljan som fattas.
Nu ska jag lägga mig, jobb imorgon 11-19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar