måndag 25 juni 2012

Midsommarhelgen

Bestod som sagt av jobb, men hann med lite mys innan första passet på fredagen, lördagen när jag vaknade åkte jag och hämtade resten av la familia vi for då till tossebergsklätten där vi trodde att vi skulle få oss motti o fläsk, men inte då, det serverades inte på midsommar. :( vi blev jättebesvikna men vi styrde kosan mot lekvattnet istället, där karmenkynna ligger och där fick vi oss motti. På söndagen sov jag inget bra efternattpasset, hade lite krångel med magen och skulle väl egentligen behöva en antibiotikakur. Låg o slappade i soffan mest hela dagen innan det bar iväg på sista nattpasset denna helg. När jag vaknar till morgonen ska jag bara va, och mysa med mina barn. Bjuder på lite härliga bilder från helgen.















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar