tisdag 24 januari 2012

Toa besök

Nu har Allis börjat intressera sig för toabesök, hon har gjort något besök där tidigare med resultat, men då för att jag vill att hon ska sitta där, nu har hon sagt det själv att innan vi sätter på ny blöja vill hon sitta på toa en stund, om det blir resultat eller ej bryr vi oss inte om, ska köpa en potta tänkte jag, vet inte vart jag har den efter de andra. Tycker det är lagom att börja riktigt träna till sommaren för då kan man springa naken mer, och så blir hon tre till hösten, perfekt. De andra har varit blöjfria vid tre års ålder, tycker det är lagom, jag är inte så spänd mamma som vill börja för tidigt, man får bara bakslag då. Är det någon som har andra tankar och tips för detta så får ni gärna kommentera.

Idag ska jag till tandläkaren, mindre kul tycker jag, eller sköterskan är det väl egentligen, kontroll av gaddarna ska det bli iallafall, men först frulle hos mamma.

Kram på er och ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar