måndag 2 januari 2012

Jobb

Idag ska jag jobba, introduktion på avd 9, aldrig varit där så ska gå bredvid i två dagar för att jag ska kunna jobba där längre fram, ligger bra till på LAS listan nu, så hoppas på mycket jobb, ska väl snart operera mig igen men har ju inte varit på återbesök efter sista op så det blir ju inte före februari iallafall, Kitten är nere i pannrummet och grejar lite till nya pannan, Bjarne sover än men ska väcka honom snart så han kan hjälpa till. Ebba min stora duktiga tjej ska hjälpa till med Allis idag eftersom jag jobbar, och gubbarna får greja så mycket det går, de är ju nere i källaren så dom är i närheten, om Allis blir för bökig.
Ha en bra dag alla vänner. Kram
PS ni får gärna kommentera så jag vet vilkna ni är som läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar