måndag 10 juni 2013

Måndag


Kände att det var tajm för en update, förra veckan gick av bara den, måndag var det vårfest på Allis dagis sen jobbade jag en singelnatt. Tisdagen var lugn, onsdagen planterade jag lite blommor i blomlådorna, sen åkte jag till syrran och bakade inför dopet. På torsdagen firade vi vår 11 bröllopsdag, på fel dag, den var egentligen på fredan men då hade vi så mycket annat fix. Så Veronica o Dan kom, vi grillade och åt tårta, de gifte sig ju samtidigt som oss. När vi fikade kom även syrran o Juni på besök, så trevligt så... Fredan hade vi fullt upp med klippning på både mig o Ebba, lite klädfix inför dopet och så, sen var det dax för nattjobb för mig. På söndag fick de väcka mig kl 11 för då var det ju dax för dopet, det var ett jättefint dop och Juni skötte sig bra. Var så stolt över mina tjejer då de tillsammans med Hugo o Noah sjöng Idas sommarvisa. Idag är det dax för Ebba att förhoppningsvis ta bort gipsen, vi ska åka till Karlstad för röntgen och prata med läkaren









Fin tårta.....kostar lite!!!!








Fick så trevliga Flashbacks då vi hade dopmiddagen i logen där även Johanna o Markus bröllop var


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar