tisdag 12 mars 2013

BLÄÄÄ

Usch allt känns ganska negativt just nu, mycket skit på axlarna känns det som nu. Till och börja med har jag molande tandvärk, helt under kontroll och inte ont hela tiden, men nånting med tanden är det ju, och innan man vet vad det är går man bara och grunnar.
Sen har jag ju tagit på mig new body försäljning i Ebbas klass alltså jag är kontaktperson, och räkningen som ska betalas är på 30000, så nu gäller det att alla föräldrar tar sitt ansvar och får in dessa pengar till mig, detta är oxå sånt som gnager mig i bakhuvudet.
Och nu till det värsta Trisse är sjuk, det började igår kväll när jag skulle ge honom och Sally mat, och han är ju minst sagt matglad, men igår nosade han inte ens på maten och inte idag heller, han sover bara. Ringde veterinären som tyckte att jag skulle avvakta tills imorgon och ringa deras telefontid och troligen åka in med honom så de får kika på han då. Hoppas det inte är nåt allvarligt.
 
Ja det var allt från mig, lite ledsen och negativ men en del dagar är så.
 Ledig imorgon iaf, kanske kan ordna upp en del då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar