lördag 17 december 2011

Andra inlägget

Jag sitter här med ett glas rött, och en mögelost, själv. Allis har jag precis lagt, hon somnar så lätt bara man säger godnatt, hejdå och syns sen så somnar hon gött. Miranda sitter och äter mina kanter från osten, knasig hon. Ebba sitter vid sin dator, de ska snart få gå och lägga sig de oxå, så kan dom se på film i sängen.
Har ni alla julklappar färdiga, jag har nog det men det känns inte så förrän på julafton när det ändå är försent att köpa fler. ör att det ska bli lika många mellan barnen så måste jag köpa några fler till Miranda tror jag har 13 paket till Ebba och 10 till Miranda, det måste ju vara lika, Allis märker ju inte det där än så hon får bara 9 st av oss, men de får ju av så många andra så de blir nog nöjda alla tre. Nej ska jag se på nån film på Tv eller datorn eller fortsätta i mitt rederiet träsk, jaja vet men jag är ju sjukskriven efter min senaste operation än, då får man va i tv-serie träsket.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar